Anonymous
I just wanted to make sure. Carry on my wayward son. POTATO! AWAYYYYYYY!!!! *Zyoom*

Thanks! That’s really sweet of you

foodnun:

Teacher: “I’m assigning you partners”

image

*gets hot partner*

image

apiologies:

me like ‘haha yeah i can DEFINITELY write a five page paper in two hours!! time is a construct, deadlines have no meaning and also i’m dead inside’

tastefullyoffensive:

[autumnx]

mindthe-madness:

is-earned-not-given:

sultana-bran:

jesselaceypanties:

whose dog is it?

It’s not a dog it’s a kangaroo

99% sure that’s not a kangaroo

It’s a dog. Now question is, whose is it?!

(Source: tastefullyoffensive)

0ffic3cha1r:

generalbooty:

yeah so i slept with this dude last night and idk we were chatting a bit  during the sexy time and for some reason his birthday came up and i was like “wait 25th of september? DUDE me TOO, wtf thats such a coincidence” and he was like “really? we have the same birthday? are u fuckin with me?” and i just looked down at his penis literally inside my vagina and was like “well technically yeah” and he was like haha nice one and high fived me

Get married

scribbleowl:

sango-hentaitenshi:

necktie-nyxeth:

longleggedgit:

r-dart:

Now you know the truth of what’s going through my mind at parties.

oh my gosh the last panel actually made me tear up

gpoy

I can’t tell you how accurate this is

This is a really good depiction of social anxiety because it focuses on inner states rather then outward actions. As someone very good at concealing his anxiety, I appreciate it.

kauvera:

supernatural-aka-tearsandgay:

wiener-cest:

demeaniac:

STOP SCROLLING

straighten your back, mate

NOW GO ON

woah thanks i really needed that today

tumblr user demeaniac doing little favors for tumblr one post at a time

FUCK THIS POST HAS SHOWED UP LIKE 10 TIMES TODAY AND I HAVE BEEN HUNCHED OVER EVERY FUCKING TIME

PLEASE KEEP THIS GOING it is the best reminder for me ever and I always need it omg

deedragonlvr:

adoxographist:

mogchi:

Hello there, August.

Behind my abs are….. BETTER ABS.

because it’s too amusing to not reblog

i can’t believe that tomorrow is the 1st of halloween

(Source: oikwa)

doomed-p2iioniic:

HALLOWEEN IS COMING

STORES ARE STOCKING COSTUMES AND MISC PROPS

EVERYONE

SEIZE THIS OPPORTUNITY

BUY ALL OF YOUR COSPLAY SHIT NOW

EVEN IF YOU WONT NEED IT FOR MONTHS

DO NOT LOSE THIS CHANCE

YOU WILL REGRET IT UNTIL NEXT YEAR

grace-doesnt-know:

HEY! so if you follow heyhelbighey she said that she’s starting a collab channel with some people, well guess what! I’M ONE OF THOSE PEOPLE! So here is my first video, also sorry I kept saying “sorry” and “like” a lot. ok so yeah it would mean a lot if y’all could watch this video and ya know subscribe if you want to. 

juliahelbig:

I’M REWATCHING SIDE EFFECTS AND SOBBING

snacksandharts:

me when people talk about dieting

jerkofficial:

jerkofficial:

lets play a game, guess what im eating

image

image

(Source: twinking)